اسلاید

احداث شهرک داروپخش

اقدام جهت تحویل گرفتن رسمی ملک خریداری شده و تغییر تابلو های نصب شده فعلی به نام شهرک داروپخش:

طبق قرارداد منقد شده شماره 557/97 د مورخ 97/10/3 مبلغ 20 میلیارد تومان(معادل 25درصد کل ثمن معامله) با همت این هیات مدیره جمع آوری و تامین و پرداخت شد ، تا در نتیجه 4 پلاک 3106 و 3108 و 3109 و 3110 رسما در پوشش قرار داد مزبور متعلق به این تعاونی بشود .

ضمنا وصول کل این مبلغ پرداخت نقدی در قرار داد خرید مزبور درج و نیز در آن تحویل 6 فقره چک 9 میلیاردی و یک فقره چک 6 میلیاردی (جمعا به مبلغ 60 میلیارد تومان ) اعلام وصول گردیده است که این چک ها از محل سهام ذخیره شده و نیز کسب ارزش افزوده ملک ظرف مدت 40 ماه زمان تقسیم شده تامین خواهد شد .

وفق مقررات جاری در نهادهای انقلابی ، برای تحویل گرفتن هر ملک خریداری شده از آنها ، بایستی 50 درصد مبلغ کل معامله به نهاد ذیربط پرداخت شود و سپس رسما ملک خریداری شده به خریدار آن تحویل داده می شود ، ولی در طی این مدت برای انجام  امور اداری و شهرداری و غیره ، همکاری و مساعدت آنان از طریق ارائه وکالت و صدور نامه رسمی انجام می گیرد .

در رابطه با تحویل  ملک و رسیدن به مرز 50 درصدی پرداختی ، ما ضمن استفاده از موجودی فعلی خود در بانک و جمع آوری وجوه تمامی بدهکاران به تعاونی ، که برای خرید هر سهم به آنها از نظر مبلغ و زمان پرداخت مهلت داده شده به همراه سایر تمدیدات دیگر بنا داریم به سرعت نسبت به تحویل ملک اقدام نماییم ، زیرا که این مهم برای تعاونی ما بسیار حیاتی بوده و تاخیر به صلاحمان نیست .

بدیهی است که بعد از تحویل ملک تابلوی موجود که فعلا هم حافظ آن ملک بوده و به نفع ما عمل می کند ، بلافاصلا تحت عنوان (شهرک دارو پخش ) تغییر پیدا خواهد کرد و به جای آنها تابلوهای مناسب ، زیبا و بزرگتری به روش روز نصب و خود نمایی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا