13-سوالات شما و پاسخ هیئت مدیره: در شناسنامه قید شده که یک سهم از هزار سهم اما متوجه شدم که در حال حاضر ۳۰۰۰ نفر در این مجموعه سهم دارند. این موضوع باعث سردرگمی بنده شده

سلام وقت شما بخیر، ممنون و متشکر از اطلاع رسانی های پیوسته شما در سایت که بسیار قابل تقدیر است. بنده دو سوال از محضرتان داشتم:
1- یک سهم از زمینهای تعاونی را خریداری کردم، در شناسنامه قید شده که یک سهم از هزار سهم اما متوجه شدم که در حال حاضر ۳۰۰۰ نفر در این مجموعه سهم دارند. این موضوع باعث سردرگمی بنده شده.
2-دومین سوال من در رابطه با سهم هر سهامدار است، چیزی که من شنیدم این است که به هر نفر ۲ دانگ از یک زمین خواهد رسید و اینجا جای سوال است که آیا این موضوع صحت دارد؟ اگر بله متراژ هر زمین چند متر خواهد بود بصورت حدودی، درست است که میزان پرت زمین مشخص نشده اما بصورت حدودی میتوان تخمین زد.
پاسخ هیئت مدیر:
سلام ممنون از لحن خوشتان واما سوال اول :
این کارتها متعلق به قبل از سال ۱۳۹۶ است که زمینها خریداری ولی بعدا دادگاه انقلاب کل املاک مرحومه خانم اطلسی را مصادره ودراختیار کمیته امداد قرارداد و ما برمبنای نظر دادگاه اجبارا ومجدد این املاک را به قیمت ۸۰ میلیارد تومان خریداری وبه سه هزار سهم تقسیم تا بتوانیم دیون کمیته را تامین کنیم اما ازکسانی که درسال ۱۳۸۲ به بعد ازاین هزارسهم خریداری کرده اند جز همان سه میلیونو یکصدهزارتومان وجه دیگری برای خرید مجدد دریافت نشد واین امتیاز را برایشان قایل شدیم و درمجمع سال گذشته تصویب شد تا براساس وضعیت جدید شناسنامه ها بعدا طی فراخوانی جمع اوری ویکسان سازی بشود که انشاالله بوقت انجام خواهد شد .
وپاسخ سوال دوم : لطفا اطلاعیه اخیر تعاونی را بادقت وسرفرصت مطالعه بفرمایید زیرا نکات مورد نظر شما کاملا وبوضوح پاسخ داده شده بااینحال بدانید بعداز انجام کارسختمان درثبت فعلا درحال تهیه نقشه های شهرسازی مان هستیم تا برای اغاز مذاکرات قانونی وطرحدرکمیسون توافقات انهارا ارایه گنیم وما تازمانیکه باشهرداری روی سرانه های خدماتی وسهم خواهی انها توافقی نکنیم متراژ هرسهم مشخص نمیشود انچه فعلا انجام شده تفکیک ملک و انجام امور ثبتی ان است . ومذاکره باشهرداری فعلا تاانتخاب شهردار دچار وقفه شده است که انشاالله بزودی برطرف خواهد شد .




