
ضمن قدردانی فراوان ، متن زیبای ذیل متعلق به استاد فاضل وارجمند وخوش قلم ، جناب آقای منصور کیانیست :
با درود.به جناب فرخی وهیات مدیره محترم تعاونی مسکن دارو پخش.
همتتان بلند وعزمتان استوار.
تلاش شما اعضای معزز هیات مدیره را نه تنها قلم ، بلکه کلام هم نمی تواند به توصیف وترسیم در آورد.
حجم کار تسطیح و پاکساز زمین تعاونی بسیار سنگین است، وفقط انسانهای دلسوخته و عاشق به خدمت برای مردم ، توان انجام آن را دارد. گزافه نمی گویم.سال ها زمین تعاونی محلی بوده است برای دپو کردن نخاله های ساختمانی سازندگان انبوه ساز منطقه .وچون بازدارنده ای هم برای جلوگیری از این تجاوز به حریم وممانعت از تخلیه مزبله های ساختمانی وغیر ساختمانی نبوده ، این زمین مملو از انباشت حاصل از تجاوز هرآن چه که از مازاد ساختمان ها در دست ساخت در منطقه بوده ، گردیده است.
بنده قبل از توفیق عضویت وهمراه شدن با شما بزرگواران، چون از نزدیک محل را دیده ام بخوبی از حجم سنگین کار با خبرم .
خداوند شما خدمتگزاران صدیق و مومن بکارتان را خود اجر دهد، که کار شایسته شما را بندگان نتوانند سپاس گویند.
گامتان چون البرز استوار وتصمیمتان همراه
باتوفیق الهی . دستان شمابزرگواران را به رسم ادب می فشارم ودر برابر قامت بلندتان فروتنانه سربه تعظیم می آورم.
باشد که اعضای زحمتکش وغیور وخدوم تعاونی دارو پخش ، بزودی درکاشانه های خود که بدست شما آبادان می گردد مستقر شوند.
م.کیانی بیست وهشتم دیماه نودونه