سوالات شما و پاسخ هیئت مدیره

مراسمی که بارقه امید را در دل بسیاری از زحمتکشان یکی از صنایع‌مهم وبزرگ ،در حوزه صنعت دارو سازی کشور را روشنایی بخشید ، نظاره گر شدم

جناب فرخی درود

مراسمی که بارقه امید را در دل بسیاری از زحمتکشان یکی از صنایع‌مهم وبزرگ ،در حوزه صنعت دارو سازی کشور را روشنایی بخشید ، نظاره گر شدم. در زاد روز پیامبر مهربانی، وبا ‌کلام وحی که خبر از فتح می داد ونصر.
تصاویر جمعی از مردانی بلند همت را دیدم که استوار وسترگ از موانع بورکراسی اداری عبور کرده وپیام شادی بخش را در روزی مبارک ، به همکارانشان اعلام فرمودند.
هرچند که تاکنون مفتخر به دیدار با شما وسایر مدیران با همت و والایی که گامی بلند برای ساخت آشیانه برای همکاران خودبرداشته اند،نگردیده ام . لیکن موجب مباهات بنده خواهد بود که روزی توفیق یابم با شما ودیگر اعضای هیات مدیران از نزدیک دیداری داشته باشم تا به به سهم خود از تلاش و پیگیری ها‌ بعمل آمده از طرف این بزرگواران قدر دانی نمایم.

بهروز وفیروز بخت باشید.
م.کیانی

 

سلام جناب کیانی عزیز ؛

ممنونیم از ابراز محبت و کلام شریف و منصفانه ومشوقانه حضرتعالی ، ومیدانیم که در این خانواده بزرگ ومشارکت اقتصادی مان انسانهای شریف وفرهیخته چون شما بحمدلله کم نیستند و این برخوردهای انسانی امثالتان ، حتما در تقویت انگیزه خدمت در ما ودلگرمی سایر اعضا وسهامداران ، بسیار موثر وگواراست . آنچه ما انجام داده ایم بالطف خدا ودعا وهمدلی ذینفعان ، باطعم و ادویه انجام وظیفه مان بوده است وامیدواریم با همین سرعت وپیش از موعدها ، بتوانیم سهام عموم مشارکین را به حدو اندازه املاک محلی فردیس رسانده و با شروع ساختو سازهای بجا وزیبا که توسط ذینفعان صورت می گیرد بتوانیم ازاین حدود هم ارزش محیطی ملکمان را فراتر ببریم .

مجددا از مراحم وقلم لطیف ومهربانانه آن عزیز و دعای جانانه و مداوم همه دوستان ، سپاسگزاریم .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا