اخباراخبار شهر فردیساطلاعیه

کولیوند با ایلنا مطرح کرد:ضرورت تایید شهردار فردیس توسط وزیر کشور /عدم ارسال مصوبه به وزارت کشور تخلف است

کولیوند با ایلنا مطرح کرد:ضرورت تایید شهردار فردیس توسط وزیر کشور/ عدم ارسال مصوبه به وزارت کشور تخلف است

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس شورا موظف است، امروز صورتجلسه انتخاب شهردار را برای وزارت کشور ارسال کند و اگر ممانعتی در ارسال پیش آید طبق قانون تخلف است و باید با رئیس شورا برخورد شود.

محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اشاره به انتخاب شهردار فردیس و اختلاف نظر پیش آمده، گفت: پنجشنبه شب گذشته، جلسه ای در استانداری انجام شد و بررسی های مرتبط با مدیریت شهری فردیس و انتخاب شهردار، صورت گرفت.

نماینده مردم فردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در جلسه شورای شهر فردیس، ضرورت داشت بعد از رای گیری و انتخاب شهردار، مصوبه توسط رئیس شورای این شهر برای وزارت کشور ارسال می شد چرا که شهر فردیس بالای 200 هزار نفر جمعیت دارد و حکم شهردار باید توسط وزیر کشور تایید شود.

وی اذعان داشت: صلاحیت رسیدگی به شهردار منتخب تنها در اختیار وزارت کشور است و متاسفانه برخی از ارگان‌ها ضمن دخالت، بر مبنای مکاتبات انجام شده در ارسال صورتجلسه به وزارت کشور، وقفه ایجاد کردند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تاکید کرد: امروز شنبه برابر با یازدهم آبان، رئیس شورا موظف است صورتجلسه را برای وزارت کشور ارسال کند و اگر ممانعتی در ارسال پیش آید طبق قانون تخلف است و باید با رئیس شورا برخورد شود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا