اخباردسته‌بندی نشده

اطلاعات عمومی و نیز وظایف اعضا و آمادگی مالی همه سهامداران ذینفع

اطلاعات عمومی و نیز وظایف اعضا و آمادگی مالی همه سهامداران ذینفع
قابل توجه است که این روال که شرح آن داده شد کاملا منطبق بر قوانین جاری و حاکم بر شهرداری ها ثبت اسناد است و حتما عدول از آنها،هیچ امکانی برای اخذ مجوزات قانونی انفرادی فراهم نخواهد کرد و در اساس این ها روش ها و راه هایی معمولیست که مسیر حرکت تعاونی ما و هر فرد و یا مجموعه دیگری نیز خواهد بود.
ولی ذکاوت و پیشگیری مداوم و تعامل صحیح با این ارگانها و نهاد ها و همت بلند می طلبد،تا از صرف زمان های بی جهت جلوگیری بعلت آید و تا جائیکه مقدور و معقول است بایستی هیات مدیره بتواند اعضای ذینفع را سریعتر به مقصد نهایی که شروع امور ساخت و ساز واحد هاست ، برساند . انشاالله
همه اعضای محترم بایستی واقع بینانه بپذیرند که ، انجام این امور و زمانی که بطور طبیعی شرکت مهندسین مشاور برای تهیه طرحها و شهرداری منطقه برای بررسی نقشه ها و تایید آنها و اداره ثبت اسناد و املاک برای منطقه برای ارزیابی و تایید نقشه های تفکیکی و ثبت در دفاتر اسناد خود ، صرف میکنند، در اختیار و اراده هیچ کسی نیست .
اما همه تلاش و زیرکی ما اینست که بتوانیم با تعامل و ایجاد ارتباطات سالم و همکاری با این مراکز در سرعت بخشیدن به کار،
موثر واقع بشویم .
لذا تمنا می شود اعضای فهیم تعاونی انتظارات خود از مدیریت این تعاونی را در حدود توان و اختیارات آن و واقع بینانه ، در نظر داشته باشند .
طبق هماهنگی با مدیران محترم کمیته امداد در صورت انجام به موقع تعهدات مالی ما، همه نوع مساعدات و همکاری در جهت انجام امور فوق الذکر با تعاونی انجام میگیرد ، تا ما بتوانیم از فرصت پیش آمده نهایت بهره برداری رابه عمل بیاوریم و پرداخت های تقسیط شده ما و تحویل املاک تا به نام شدن اسناد ملکی بعد از تسویه کامل ، هیچ ممانعت و مشکل و مزاحمتی برای پیشبرد امور مذکور برای تعاونی ما ایجاد نخواهد کرد .
با این توضیحات واضح ، ضروریت کلیه اعضای محترم به طور جدی آمادگی خود را برای تامین مالی و پشتیبانی از حرکت های تعاونی برای شروع اقدامات قانونی ، حفظ کرده و طبق مقررات ، هر عضو به طور طبیعی و معمولی ، موظف است هزینه های آماده سازی ملک که نقطه شروع و زیر بنای امور ساخت و ساز در شهرک است و نیز هزینه های اخذ جوازات لازم از شهرداری و همچنین هزینه های ثبتی را ، به نسبت سهم خود بپردازد و گرنه امور تعاونی بر اساس این نقشه راه معطل و بی نتیجه خواهد ماند .
البته مستحضرید که این نوع هزینه ها در پوشش تعاونی و انبوه به مراتب بسیار ارزانتر از حالت انفرادی تمام می شود و از طرفی بصورت علی الحساب و به مرور هم محاسبه و اخذ خواهد شد تا افراد ذینفع بتوانند در جمع تعاونی خود را هماهنگ بنمایند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا